donderdag 10 mei 2018

Zomerproject 2018 en....

....de 10e van de maand....


Eigenlijk doe ik niet echt meer aan mee met de 10e van de maand, want in de afgelopen periode ben ik maar weinig met mijn borduurwerkjes bezig geweest. Dit omdat de rust in mijn lichaam ontbrak, maar ook omdat ik in de avonduurtjes het hele fijne borduurwerk niet goed meer kan zien.

Toch heb ik afgelopen weekend een borduurwerkje opgepakt.

 
Ik heb een badtas gemaakt voor mijn nieuwe zomerproject.
 
Het komende zomerproject zal net als de Adventskalender een kijkkastje opleveren, maar in dit project wil ik maximaal 10 workshoppakketjes gaan verwerken. Gemiddeld 1x per week wordt er dan een nieuwe workshop uitgeschreven.....

Dit tasje zit er dus ook in het project en het kan straks op 2 verschillende borduurstoffen geborduurd worden. Je kunt kiezen voor een exemplaar zoals hier afgebeeld, namelijk op 18 count borduurstof, maar er komt ook een variant op 25 count. Het strandemmertje zal dan kleiner afgebeeld worden, de badtas blijft natuurlijk dezelfde grootte.

Dus nog even wat te doen, ga gauw weer verder...... 

2 opmerkingen: