zondag 14 januari 2018

Tasje maken

Vrijdagmorgen heb ik een gezellige workshop gevolgd om een tasje van hoedenstro te leren maken door An Mini, welke via FB deze ochtend samen met Marianne georganiseerd had. De workshop werd gegeven in het wijkcentrum van Ridderkerk.

Tijdens de kleine PPH beurs vorig jaar juni gaf An Mini deze workshop als inloop workshop. Maar omdat ik toen de hele dag achter mijn kraam stond kon ik het niet volgen. Wel zag ik alle leuke tasjes langs komen, mede omdat klanten nog even wat extra hoedensto, knobbelband, picotband en zijdelint kwamen halen.

Dus vandaag was het een mooie gelegenheid om zelf ook even aan de slag te kunnen.


Iets meer dan een half uurtje rijden. Ik was zelf iets later van huis weggereden, dus er waren al 10 deelnemers hard aan het werk. Na de koffie ben ik ook aan de slag gegaan en uiteindelijk was ik tegelijkertijd klaar met de andere dames.


Natuurlijk even alle tasjes op de foto zetten, 
nog even onder het genot van een kopje koffie bij gekletst 
en toen weer huiswaarts gegaan.


En het leuke was dat ik nog een hele middag de tijd had om andere dingen te doen.... 
Handig zo'n ochtend worskhop!

1 opmerking:

  1. Wat schattig, Thea!
    Het voordeel van wat centraler wonen, is dat zulke leuke workshops makkelijker bereikbaar zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen