woensdag 14 februari 2018

Ronde kussens op een houten tuinbankje

In november werd ik door de redactie van de DHN benaderd met de vraag of ik weer mee wilde werken aan een projectje, zodat lezers van het tijdschrift hier zelf ook mee aan de slag konden gaan.


Het tuinbankje en een stofje met roosjes waren het uitgangspunt en verder mocht ik zelf kijken wat ik er van wilde maken, al zouden ronde kussens wel heel verrassend kunnen werken.

Op dat moment liep de Adventskalender ook, dus het was voor mij  even een drukke periode, maar uiteindelijk kon ik dit projectje op tijd afronden en opsturen naar de redactie. En toen moest ik natuurlijk nog even wachten voor het gepubliceerd kon worden.

Deze week kwam dan eindelijk de DHN binnen waar dit projectje in opgenomen was. Voor mij uiteindelijk ook nog wel een verrassing om te zien hoe het tafereeltje verder aangekleed werd, maar ik ben uiteindelijk wel blij met het resultaat.


In de DHN staat ook de beschrijving weergegeven hoe de halfronde zitkussen en ronde kussens gemaakt kunnen worden. Nu denk ik dat ik bij de TV nog maar een voorraadje roosjes ga maken, voor als er ook vraag komt via de webwinkel naar een bijpassende materiaalpakketje.

1 opmerking: