zondag 19 november 2017

Thea's Adventskalender 2017


Tijdens Thea's Adventskalender wil ik samen met de deelnemers de koele kelder van Elvira gaan inrichten, zodat zij met de Kerst, na een drukke decembermaand ook een heerlijk Kerstdiner kan maken voor Claus.

Het is mogelijk om online mee te doen, ook een boekje met de 24 verschillende workshopbeschrijvingen aanschaffen. Daarnaast wil ik evt. voor de liefhebbers ook een materialenpakket maken, zodat je elke dag de benodigde materialen bij de hand hebt liggen.

****************

Maandag komt hier meer informatie over..... 
Minidoor staat vandaag namelijk op de Beurs in Spijkenisse!
Tot morgen!

5 opmerkingen:

  1. hoi geweldig leuk ,ik wil graag online meedoen ik hoor wel of er kosten verbonden aan zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook proberen en zou graag het boekje en pakket hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Thea,

    Leuk weer!
    Ook ik bestel weer het complete materialen pakket met het boekje.

    Nog even een vraagje: waar heb jij het windlicht vandaan.
    Ik ben op zoek maar het wil nog niet echt lukken om een geschikt exemplaar te vinden.

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Esther, deze vraag heb ik van de week al vaker gehad.
    Ik heb m ooit op een rommelmarkt gevonden, helaas voor jou....

    over het algemeen vind je wel windlichten in dit formaat bij de Kwantum, Blokker, Tuincentra.... Laat even weten of het lukt, anders kijk ik ook nog even rond.

    Groet , Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag wil ik ook weer meedoen.
    Ik wil graag het boekje met het materiaal pakket.

    BeantwoordenVerwijderen