maandag 16 oktober 2017

Knus....!

He, he.... door alle drukte rondom de beurzen heb ik weinig tijd om jullie op de hoogte te houden van mijn gewone hobby aangelegenheden.

Zo was er op zondag 8 oktober alweer een nieuwe fotosunday, zonder dat ik tijd heb gehad hier erover te schrijven.....

Ik vond het een lastig onderwerp, want wat is knus.... het is een bepaald gevoel wat je er bij moet hebben en ik vind dit lastig om dit in een miniatuur te vertalen. Een miniatuur is een ding, geen gevoel, wel kun je het knusse gevoel erbij hebben als je de miniatuur maakt, maar op de één of andere manier zie ik dit dan niet terug bij de miniatuur zelf.
Hoe zien jullie dat?

Ik had in elk geval vorige week wel even een knus momentje.
Ik zat lekker aan mijn werktafel te werken en opeens lagen er 2 poezen bij me.
Ze hadden mijn lege dozen opgezocht, die al klaar stonden om miniaturen in te doen voor de beurs, maar zij lagen hier heerlijk een dutje in te doen.

Dit gaf me wel een knus gevoel. Ze mogen het hele huis bezoeken, en op alle plekjes in huis slapen en toch zoeken ze me op, omdat ze in mijn nabijheid willen zijn. Erg gezellig, dus heb ik voor dit onderwerp gekozen voor de #fotosunday #knus.


****************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten