maandag 16 oktober 2017

Herfstkleuren ....

En dan ook gelijk de fotosunday van afgelopen zondag. Onderwerp herfstkleuren!

Ja, met dit onderwerp moet je nog oppassen dat je niet teveel met dezelfde foto's aan gaat komen, dus heb ik even gezocht in mijn foto album en heb voor dit onderwerp gekozen voor mijn Glazen Appel, waarin een kraampje staat, welke gevuld is met appels, peren, druiven en zelfs een pompoen! De herfst is de tijd voor de pluk van deze vruchten, en omdat ze in allerlei mooie kleuren te krijgen zijn, vond ik deze miniatuur wel passend.... Zelfs de poes achter de kraam heeft zich aangepast aan de kleuropdracht!




Mijn #fotosunday #herfstkleuren van zondag 15 oktober!
Weer eens wat anders als herfstblaadjes, halloween of paddenstoelen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten