vrijdag 6 januari 2017

Aankondiging Prijsuitreiking Thea's Adventskalender 2016

De deelnemers aan de adventskalender hebben tot vandaag 18.00 uur de tijd om een foto naar mij door te sturen als zij mee willen doen aan de prijsuitreiking.
Ik heb hier al eerder over geschreven, maar nog even in de herhaling.

Ik heb inmiddels al een paar inzendingen binnen en heb ook al gezien dat er geloot moet gaan worden voor de prijs voor de meeste workshops. Hoe dit komt. Nou, er zijn gewoon nu al verschillende deelnemers die in staat zijn geweest om alle workshops uit de Adventskalender te maken.

Zodra de sluiting om 18.00 uur is, kan ik deze prijs dus al verloten en dit zal ik vanavond ook nog op mijn blog vermelden.

Aankomend weekend krijgen de deelnemers de gelegenheid om punten te geven aan de mede-deelnemers voor de originaliteitsprijs. Dit kan tot zondag 18.00 uur. Hierna kan ik ook hier de 2 winnaars dan van bekend gaan maken. De ingezonden foto's zullen vanaf morgenochtend ook hier op het blog te zien zijn en je mag als lezer van het blog ook je punten achterlaten.

Uit de overgebleven groep verloot ik nog een workshoppakketje.
Ik hoop dat jullie dit weekend mijn blog een keer extra komen bezoeken om de resultaten van de deelnemers ook in ogenschouw te mogen nemen. De projectjes zijn allemaal erg leuk geworden.

3 opmerkingen:

  1. Ik stuur niets in, Thea. Ik ga op eigen tempo verder.Eerst was de kersttrui aan de orde nu heb ik weer tijd voor de andere miniaturen.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik loot iig niet mee, want ik heb er 'maar' 23 ;)
    Net foto's gemaakt en toegestuurd. Ben erg benieuwd naar de andere inzendingen!

    BeantwoordenVerwijderen