dinsdag 27 december 2016

Informatie over de prijsuitreiking

De deelnemers hebben tijdens de 7e dag van de Adventskalender al wat informatie gekregen over de prijsuitreiking die aan Thea's Adventskalender 2016 verbonden zit.

Ik heb jullie laten weten dat jullie tot 6 januari 2017 in de gelegenheid worden gesteld om de foto van je project naar mij door te sturen op het volgende mail adres: theavhas@gmail.com
Het is de bedoeling dat je bij de inzending ook even vermeld welke workshops je gevolgd hebt. De foto kan namelijk een zodanig beeld geven dat ik een workshop over het hoofd kan zien....

Vervolgens zal degene die de meeste workshops gemaakt heeft de volgende prijs winnen:


PS.
Zijn er meerdere deelnemers met dezelfde hoeveelheid workshops, dan wordt er geloot tussen de winnaars.

Daarnaast zijn er nog 2 originaliteitsprijs te winnen:

Elke deelnemer met foto-inzending wordt (per mail) gevraagd om voor 8 jan 2017 18.00 uur punten te geven aan de verschillende inzendingen. Je mag je eigen deelname natuurlijk niet beoordelen.
Deelnemers die niets in hebben gezonden, krijgen natuurlijk ook de gelegenheid om mee te stemmen in de originaliteitsprijs.
De twee foto-inzendingen die de meeste punten bij elkaar weten te krijgen, winnen als prijs een zakje gevuld met hoedenstro, zijdelint, kant, bunka-garen, fairy lace en nog een aantal bandjes:


Degene die zelf een foto-inzending heeft verzorgd en niet voor 8 jan - 20.00 uur punten heeft gegeven aan de andere deelnemers, zal ik helaas moeten uitsluiten van verdere deelname.
Voor de overige inzendingen staat er een grabbelton klaar, om, als bovenstaande 3 prijzen al uitgereikt zijn, mee te kunnen dingen naar dit leuke workshoppakketje als aanmoedigingsprijs:



Ik hoop een paar mooie foto's van de verschillende adventskalender opgestuurd te krijgen. Ik zie jullie inzendingen maximaal op 6 januari 2017 om 18.00 uur tegemoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten