vrijdag 30 december 2016

Het boek met alle antwoorden...

Een weekje voor de Kerst nam een collega afscheid van ons team. Hij heeft een jaar bij ons gewerkt op een opleidingsplaats en gaat per 1 januari 2017 weer naar de volgende afdeling.

Naast de gebruikelijke "grappige" cadeautjes die we met elkaar verzinnen, heb ik me toch nog maar weer eens aan het werk gezet met een leuk afscheidsminiatuurtje. Dit heeft altijd een grappig effect, want alle collega's zijn inmiddels wel op de hoogte van mijn miniatuurwerk, en willen "ooit" ook zo'n leuk mini-cadeautje ontvangen, maar een collega die nog relatief kort bij ons werkt heeft wel eens gehoord over mijn miniatuurwerk, maar staat hier toch wat verder vanaf.

 

Daarom erg leuk om zijn reactie te mogen zien om het cadeautje, die ik groot had ingepakt en steeds kleiner werd. Ik heb hem een mini uitgave gegeven van "Het boek met alle antwoorden". Dit boek ligt bij ons op de afdeling. Erg leuk om met elkaar eens open te slaan, en het geeft ook denkstof als je er met elkaar niet uit een meningsverschil komt.....



Marnix, sterkte en succes op je nieuwe afdeling.

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een leuk boek, 1:1 zeker. Misschien vinden wij daar ook wel antwoorden in met het team.....

    Net even bij gelezen, al je blogjes; we hadden een beperkte wifi verbinding, kon alleen mijn mobiel gebruiken, en dat leest niet zo makkelijk, maar nu weer thuis en alles uitgepakt en de wasmachine aan, tijd voor andere dingen.

    BeantwoordenVerwijderen