zaterdag 3 december 2016

Dag 3: Plankendragers


De workshops van dag 4 & 5 hebben een extra steun op de deur nodig om bij belasting niet te kunnen vallen, dus vandaar dat we vandaag een paar plankdragers gaan maken.....

Plankdragers kun je van veel verschillende materialen maken of kant en klaar kopen. Ik heb in deze workshop gekozen voor hout, maar ben ook erg benieuwd naar jullie ideeën hierover!
Vergeet niet dat je in totaal 4 dragers nodig hebt!


 

Heb je interesse in het hele project, dan kun je het boekje met workshopbeschrijvingen aanschaffen. Tot 1 januari a.s. kost deze € 12,50. Hierna zal het boekje exclusief verkocht worden via Minidoor- Workshops & Poppenhuisminiaturen. De prijs zal dan € 15,00 bedragen.

©Thea

4 opmerkingen:

  1. Ik herinner me dat ik eens zo'n houten lijstje gekregen heb bij een swap, maar waar dat gebleven is ... xD Even zoeken tussen het knutselen door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zoiets bij de action gekocht.
    het wordt al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen