zondag 2 oktober 2016

Twee weken later alweer....

Wat vliegt de tijd zeg, inmiddels is het alweer 2 oktober, vorige week zaten we nog lekker buiten in de tuin de 60e verjaardag van mijn man Rob te vieren, nu zitten we binnen met een gierende wind en regen om het huis!

Twee weken niets van me op het blog laten horen, maar ondertussen toch met van alles en nog wat bezig geweest. In eerste instantie mijn werk, waar ik momenteel wat extra dagen vrij neem om me nog met de laatste voorbereidingen van het beursseizoen bezig te kunnen houden.
Het werk in 3 ipv 4 dagen plannen is lastig en soms lijkt het onmogelijk en omdat ik naast de webwinkel ook nog een klein ICT bedrijfje heb, heeft ook dit mijn aandacht nog even nodig. De afgelopen maanden komt de ene opdracht na de andere binnen. Leuk, maar ook tijdrovend! De opdrachtgevers hebben gelukkig begrip en geduld, dat scheelt wel! Het ICT bedrijfje ligt gelukkig de komende maand even stil, een verplichte ingelaste vakantieperiode  ivm de grote beurzen in Rijswijk, Den Bosch en Ulft, maar dit betekende de laatste week nog even wat laatste eindjes afronden.

Deze drukte heeft er helaas voor gezorgd dat ik toch weer minder tijd kon besteden aan het uitwerken van mijn nieuwe ideeën en zeker met betrekking tot het uitwerken van Thea's Adventskalender 2016. Deze wilde ik volgende week af hebben, zodat de materiaalpakketten te koop lagen op de beurzen, maar dit gaat echt niet lukken, want de ideeën zijn enkel op papier uitgewerkt.

Oh ja, in de afgelopen 2 weken ben ik er ook achter gekomen waarom het borduurwerk tijdens de zomermaanden niet vlotte, net als het fijne miniatuurwerk de laatste weken trouwens. Steeds meer moeite om te focussen, scherp te zien etc. Wat blijkt...., na een bezoekje aan de opticien blijkt dat ik toch echt toe ben aan een nieuwe bril. Best wel veel achteruitgang in sterkte en cylinder, maar gelukkig kan ik morgen mijn nieuwe bril ophalen. Ben benieuwd!

Van de week probeer ik nog een enkele workshop uit te werken, en zal ik de voorraad van mn Onderhuisje nog even bijwerken. Laat ik mezelf vooral niet gek maken! Gewoon adem blijven halen en genieten van wat lukt! Wat niet af komt, doen we morgen wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten