zondag 4 september 2016

Open Huis en inruimen beurstafel

Gisteren een lange, vermoeiende maar ook heel gezellige dag gehad.

In de ochtend heb ik in 3 delen mijn stand opgebouwd, het grootste deel op een behangtafel in de garage, hier tegenover met schragen en een plank een 2e deel en onder de trap in de gang kon ik met 2 bijzettafeltjes en een plank nog een 3e deel bouwen. Op deze manier kon ik alle beursartikelen controleren, aanvullen, herschikken en de nieuwe artikelen van o.a. het Onderhuisje invoegen. Altijd handig voordat het beursseizoen voor mij volgende week weer van start gaat.

Gelukkig kwam ik er op deze manier achter dat er met 2 displays nog iets gebeuren moet, omdat de stofjes er uitvallen als het op de tafel staat en ook zijn er nog wat andere dingetjes waarbij het puntje op de i gezet moet worden. En dan nog een voorraadje aanleggen voor de komende beurzen, want ondanks dat ik de hele zomer miniaturen heb bij zitten maken, zag ik tot mijn stomme verbazing dat met de vele bestellingen in de webwinkel, de bakjes ook gewoon weer leeg raken....

Tijdens de middaguren had ik bij het inruimen van de beurstafel ook gelijk een open huis uitgeschreven met de mogelijkheid tot het doen van aankopen. Een aantal belangstellenden kwamen langs en onder het genot van een kopje thee kon er lekker gesnuffeld worden. Het was heerlijk weer, waardoor we met elkaar rondom de opruimbak aan de buitentafel op de oprit nog van het zonnetje konden genieten ook!

De buurtjes kwamen ook nog even nieuwsgierig langs, want altijd wel even leuk om te zien wat die buuf nu precies maakt. Zij zien tenslotte alleen de grote bakken eens in de zoveel tijd voor dag en dauw in de auto gestopt worden, op weg naar een beurs.....
Ik heb veel leuke reacties gehad, zelfs spontane voorbijgangers, die even bleven staan met de vraag of het iets eenmaligs was, of met enige regelmaat zal terugkeren.

s Avonds, nadat het lijstje ontbrekende artikelen genoteerd stonden in het schriftje, kon alles weer afgebouwd worden en is het weer even voor een weekje de kast in gegaan. Volgende week in Eindhoven wordt de volledige 6 meter aan een stuk opgebouwd.....

Ik had gemeld om tot aan de beurs geen foto's te laten zien van de stand,
maar hier toch nog even een klein doorkijkje....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten