zondag 17 april 2016

Wandkastje met notitieblokken en tasje

Vanmorgen zag ik op de Facebook pagina van Minidoor, dat ik de 400 likes had gehaald.
Daarom vandaag een workshopbeschrijving geplaatst met de vraag of anderen ook deze mee gaan maken - zie: https://www.facebook.com/minidoor1/?fref=nf

Naast het maken van een smal wandkastje, geschikt voor bijv. tijdschriftjes of zo, heb ik een setje gemaakt van 6 notitieboekjes en een tasje om aan de houten knop te kunnen hangen.
De printjes zijn allemaal van Tilda. Even zoeken, maar dan heb je ook wat leuks, en het past ook nog allemaal leuk bij elkaar!

3 opmerkingen:

  1. Ik ga mee doen hoor, komende week ga ik eraan beginnen, dus de foto komt vanzelf op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op je blog is niet goed hoor, doe je niet mee met de actie, t is een Facebook actie....
    Maar leuk dat je m ook gaat maken
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen