dinsdag 5 januari 2016

Lapjesmolen en andere webwinkeldingetjes.....

Zo aan het begin van het nieuwe jaar heb ik als webwinkelbeheerder
altijd een minder leuk karweitje te doen, wat veel tijd in beslag neemt,
zonder dat het mij de voldoening en energie
geeft die normaal het hobbyen bij me losmaakt.
 
Dit karweitje heet balansen....
Voorraad tellen en het op orde maken van het kasboek,
zodat het jaar 2015 afgesloten kan worden.
 Maar gauw vergeten, vind je ook niet......
____________________________________
 
Naar aanleiding van verschillende bestellingen ben ik ook weer bezig geweest met het op voorraad brengen van de Flowersoft en ook van My Village weer nieuwe artikelen kunnen aanschaffen. Binnenkort wordt deze voorraad in de webwinkel ook weer bijgewerkt.
 
Tijdens ons familieweekend afgelopen dagen, heb ik ook heerlijk weer wat Quiltlapjes kunnen knippen en vouwen. Een lekker ontspannend werkje, waarbij de hele familie wel even aan kwam schuiven voor het bekijken van de lapjes en even bij te kletsen.
 
Vandaag naar aanleiding van een bestelling me ook weer bezig gehouden met
de workshop Lapjesmolen.
 
Een houten molentje met 16 Tilda lapjes, welke leuk in een Naai tafereeltje staat.
Door de platte bovenkant ook geschikt om er bijv. nog een doosje
met garen en/of naalden op te zetten.
 
Bestellen kan in de webwinkel
 
Het workshopje loopt goed, veel klanten willen hier graag mee aan de slag en met een beetje geduld is het prima in elkaar te zetten. Vandaag een nieuwe werktekening gemaakt, zodat het voortaan ook uit Balsahout 2 mm gesneden kan worden, waardoor het workshoppakketjes voor alle knutselhanden geschikt gemaakt is. Met gewoon hout  heb je echt een zaagmachine nodig om mooie rechte lijnen te kunnen zagen en niet iedereen kan hier mee werken. En als ik het pakketje voor ga zagen worden de kosten van het pakketje alleen maar duurder, er zijn tenslotte ook al Tildastofjes in verwerkt, welke ook aardig aan de prijs zijn.
 
Ik hoop op deze manier er weer een leuk en betaalbaar pakketje van gemaakt te hebben, de prijs heb ik door het gebruik van Balsahout kunnen verlagen van € 5,75 naar € 4,25.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten