zaterdag 26 december 2015

Verdeling van de verschillende prijzen

Op dit blog zullen morgen op volgorde van binnenkomst de Adventskalenders geplaatst worden. Deelnemers die hun kalender insturen willen graag mee doen aan de wedstrijd, al zeggen sommigen ook dat het alleen al leuk is om met elkaar aan hetzelfde te knutselen, de prijs is in dat geval echt bijzaak!

Aan het begin van de kalender heb ik vermeld dat ik 3 prijzen weggeef.
Daarbij zouden de behaalde waarderingspunten bepalen wie de winnaar zou zijn.
Dus hoe meer workshopjes je gevolgd had, hoe meer kans je maakte op een prijs.

Afgelopen week heb ik echter gemeend om de prijsverdeling iets te wijzigen.
Ik merkte dat steeds meer deelnemers afvielen vanwege de drukke dagen voor Kerst
 en het lastig was om één en ander weer in te halen.
Ook hen wil ik niet vergeten en heb daarom het volgende bedacht:

De twee inzenders met de meeste waarderingspunten krijgen een prijs!
De 3e prijs wil ik als aanmoediging weggeven, want we hebben toch allemaal keihard gewerkt de afgelopen maand, en bij de een gaat het dan toch wat vlotter als bij de ander.
Daarom zal ik nadat de 2 prijswinnaars bekend zijn,
een lootje trekken uit de overige inzendingen voor
de aanmoedigingsprijs 2015. 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

Maar natuurlijk willen jullie ook wel weten wat er dan te winnen valt?
 

1e Prijs

 
 
 

2e Prijs

 

 
 

Aanmoedigingsprijs  

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten