zondag 20 december 2015

Hoge kaarsenstandaard

Thea´s Adventskalender 2015


Van de Kerstboom toch weer terug naar de inrichting van het tafereeltje en terug naar de roomwitte kleur van de meubeltjes en andere accessoires. Ik zie namelijk nog een stukje vloeroppervlakte bij het schilderij, waar een hoge kaarsenstandaard kan komen te staan.

Ik heb zitten denken aan verschillende opties, maar uiteindelijk heb ik gekozen om met een aantal zilverkleurige kapjes en een parelmoerkraal deze standaard te maken. De bedels heb ik vorig jaar tijdens mijn Kerstshopweekend in Barcelona gekocht, dus een standaard met een herinnering....

De secondelijm bleef bij mij in elk geval heel goed zitten (ook aan mijn vingers...), zodat ik al vrij snel kon gaan schilderen en de standaard kon voorzien van wat patina om het een meer brocante uiterlijk te geven.

http://www.minidoor.nl/a-42687530/trappen-trapspijlen-1-12/ts2015-trapspijl-breed/
Te bestellen via Minidoor


Mocht je geen metalen kapjes hebben, denk ook eens aan een houten spijltje, of bijv. gedraaid ijzerdraad en evt. een plateautje knippen uit een cup van een waxinelichtje, zodat de kaars hierop vast gezet kan worden.

1 waarderingspunt

Vanaf morgen kan Minidoor 2 pakketjes met kapjes leveren om deze standaard te kunnen maken.

Mocht je niet kunnen wachten dan kan ik m vandaag nog vanuit mijn prive-voorraad leveren met 21% BTW korting. Stuur me even een berichtje als je belangstelling hebt.
________________________________________________
Kerstplaid.
Vandaag heb ik een nieuw patroontje. Ik zag in mijn patroon dat ik op dag 20 een 3 kanten en andere kleur had zitten. Ja, met welke kleur moet je dan eindigen he! Vandaar dit patroontje....Succes!
________________________________________________
© Thea´s Adventskalender 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten