donderdag 17 december 2015

Dozen met Kerstboomdecoratie

Thea's Advenstkalender


De Kerstboomverlichting is inmiddels geregeld,
maar de dozen met andere Kerstdecoraties moeten ook nog een plekje krijgen.

Deze gaan we vandaag maken en de dozen vullen met Kerstdecoratie- artikelen,
zodat het bij de Kerstverlichting neergezet kan worden.
Ik heb gekozen voor 3 dozen, 2 voor Kerstballen en 1 grote rommeldoos.
de 3 doosjes met inhoud worden gewaardeerd met 2 punten

+++++++++

Tipje van de sluier....
Morgen wil ik de Kerstboom gaan optuigen,
dus kijk alvast even tussen je spulletjes of je niet liever
iets in de Kerstboom hangt, i.p.v. in één van deze doosjes....

Voor de lezers die deze spulletjes niet op voorraad hebben liggen,
ik heb een leuk pakketje samengesteld. Het bevat de printjes voor de 3 kerstbaldozen
en een paar stukjes kralenketting om hier leuke kerstballen van te maken.
Ook zal ik nog andere Kerstdecoratie toevoegen.
Natuurlijk is ook dit pakketje weer verkrijgbaar bij

___________________________________________

Kerstplaid

Op deze 17e dag gaan we weer met 3 kleuren werken.
Hebben we al verschillende keren gedaan, maar nu net weer even in een andere volgorde.
Ik kies er met name voor om steeds hetzelfde patroontje terug te laten komen, wel zo gemakkelijk, maar ook vanwege het herkenningselement in de plaid. Als het straks af is komen er op verschillende plekken steeds dezelfde patronen terug.
Ook nog even een overzichtsfotootje, want deze heb je de laatste 2 dagen gemist.
Als je de tekening in het begin al uitgeprint of gekopieerd had,
dan is het nu vast geen probleem om de paardensprong er in te houden,
maar voor degene die dit vergeten zijn, hier 3 nieuwe lapjes in 1 foto.....

Alle lapjes hebben nu wel een verbinding met elkaar,
dus ik ga denk ik maar eens rustig ervoor zitten
om ze alvast aan elkaar te gaan zetten.

______________________________________
© Thea's Advenstkalender 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten