zondag 27 december 2015

Deelname Arlette van Aartsen

.... en de laatste inzending is van Arlette .......

Het was een race met de klok, maar even voor 6 uur kwamen haar foto's dan toch nog binnen. Nog even moeten wachten op het lijstje met welke onderdelen er gemaakt waren, maar Arlette het is nu af.

Ik heb inmiddels het idee dat ik Arlette in haar hobby goed ken, regelmatig zocht ze de afgelopen maand even contact met me met een klein vraagje of hoorde ik via Jolinda, met wie ze sinds kort in een knutselclubje zit, hoe het allemaal voor elkaar gebreid ging worden in de Adventskalender.

Erg leuk dat je meegedaan hebt en je hebt in je windlicht er een leuk kijkkamertje van weten te maken. leuke eigen ideeën en vooral je idee van het levendig maken van je Kerstboom is me bijgebleven.....

Ook leuk om te zien dat je met een eigen stijl dezelfde workshopjes hebt gemaakt, leuke printjes voor de doosjes heb je gebruikt en het kussen past ook goed in dit tafereeltje. Het engeltje als piek op de boom is wel heel bijzonder. Zelf gemaakt?

Ik vind het enorm jammer voor je dat je net niet voldoende borduurzijde had om je Kerstplaid in elkaar te zetten, want hierdoor loop je voor de wedstrijd wel een aantal punten mis. Hierdoor kon je op punten ook net niet voor Jolinda eindigen, en ik kan me voorstellen dat dat mogelijk wel je doel was de afgelopen dagen.....



Arlette, je hebt 44 punten behaald.

3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, Arlette, jij hebt iets om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, Jolinda. Ben zeker wel een beetje trots op mijn eerste tafereeltje xD

    En het engeltje heb ik inderdaad zelf gemaakt, Thea.
    Maar ik had niet echt het idee dat ik meer werkjes zou maken dan Jolinda hoor. Hoewel het toch dichter bij elkaar lag dan ik van te voren zou hebben voorspeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof je hoor Arlette, maar op een afstandje leek t echt dat jullie bij elkaar in de nek zaten te hijgen. Ik wist natuurlijk dat jullie ook samen een middagje geknutseld hadden.... Maar met de Kerststal heb je aardig wat punten op Jolinda in kunnen lopen.

    Gefeliciteerd met je prijs, kun je wat leuks bij me uit komen zoeken....
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen