donderdag 3 december 2015

Bureau-onderlegger

Thea's Adventskalender 2015


Nu we gisteren met elkaar het bureau gemaakt hebben is het wel leuk om het bureau verder aan te kleden. Voor vandaag heb ik gekozen voor een bureau-onderlegger.



In de afgelopen weken vooruitlopend op de Adventskalender had ik al een bureau-onderlegger gemaakt van rood en grijs leerpapier. Maar na het maken van het bureau vond ik deze er niet meer bij passen, dus opnieuw mijn voorraad materialen ingedoken om een meer passende stijl te kunnen vinden. Ik heb gekozen voor een neutrale kleurstelling van stof en lint.

Aan jullie vandaag ook de taak om te bedenken wat je op het bureau als onderlegger neer wilt leggen. Bedenk bij het zoeken van een passend stofje dat het misschien ook leuk is om dit stofje nog een keer in de Adventskalender terug te laten komen, dus neem een lapje van minstens 25 x 17 cm zodat je zeker weet dat je bij een volgende beschrijving voldoende stof op voorraad hebt.

Je kunt natuurlijk ook even een kijkje in mijn webwinkel nemen. >> lapjes

1 waarderingspunt voor de bureauonderlegger
___________________________________________

Heb je zelf niet de geschikte materialen op voorraad,
dan kun je het pakketje ook bestellen via
____________________________________________

Kerstplaid

- Dag 3 -

++++++++++++++++++++++++++
©Thea's Adventskalender 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten