dinsdag 3 november 2015

DHN show okt 2015


Afgelopen weekend mocht ik weer aanwezig zijn als standhouder op de Internationale DHN Show in Ulft. Ik vind het altijd weer een eer om tussen de grootste internationale vak miniaturisten te mogen staan. In de afgelopen periode hier ook echt weer naar toegewerkt en ook nu weer nieuwe ideeën opgedaan om in april nog weer beter voor de dag te kunnen komen.


Op vrijdag was het opbouwen, met hulp van Rob, Jolinda, Hugo en Lucas waren de spullen zo uit de auto geladen en kon ik heerlijk een middagje in mijn eentje de kraam opbouwen. Tussendoor natuurlijk met een voorbijlopende standhouder staan praten, maar om 17.00 uur was ik toch al heel ver met opbouwen.

Karin en Marie-Louise, welke een workshop bij Chris Malcolm hadden gevolgd, kwamen nog even een kijkje nemen en hielpen mee de stand af te schermen met plastic. Dank jullie wel.




Zaterdagochtend op tijd richting de SSP hal vertrokken, samen met Jolinda. De mannen zouden later in de ochtend aanschuiven.... De laatste spullen klaar gezet en om 10 uur gingen de deuren open.
Klanten liepen geinteresseerd langs, bleven staan, kochten spulletjes en er was zelfs even een moment dat we met z'n vijven continue bezig waren. Zo leuk om dit moment mee te mogen maken.


 

Ook de leuke reacties op de Adventskalender 2014 waren leuk en ik verwacht ook wel dat dit jaar er mogelijk meer mensen mee zullen doen met de Thea's Adventskalender 2015.

Zondagmiddag werd het wat rustiger. Hugo, Jolinda en Lucas vertrokken alvast richting huis en Rob en ik hebben de beurs verder afgerond, alles weer ingepakt en nog een dag extra van ons vakantiehuisje kunnen genieten voor we gisteren weer terug reisden naar Den Haag.


Nu is het tijd om de voorraad weer in de webwinkel bij te werken en de nodige spullen bij de leveranciers te bestellen. Dus stop ik snel met mijn verhaal, kan ik snel weer verder!

Iedereen bedankt die een bezoek aan de stand gebracht heeft.

2 opmerkingen:

  1. En druk was het zeker bij tijd en wijle!
    Gelukkig konden we zelf ook af en toe even een rondje over de beurs lopen, en genieten van al het moois.

    Het was weer een mooie beurs en een gezellig weekend ( en voor ons de hele week herfstvakantie).

    BeantwoordenVerwijderen