zondag 20 september 2015

Brocante cadeautje.....

Gisteren was mijn 'dinnetje' jarig..... een heel bijzondere leeftijd heeft ze behaald en ik mocht vorige maand haar verjaardag al met haar vieren. Maar een kaartje sturen is altijd leuk en hierin heb ik een klein brocante cadeautje gestopt voor in haar as. brocante huis.

Gefeliciteerd Jolinda en ik hoop nog vele jaren je verjaardag mee te mogen vieren!

Ik moet alleen nog even op een foto van Jolinda haar blog wachten, want mijn eigen foto van het cadeautje ( genomen net voor het versturen) staat op het intern geheugen van mijn fototoestel, even vergeten dat de SD kaart er niet in zat....
Dus Jolinda, laat m snel op je blog zien, dan kan ik t overnemen.

 
Ondertussen heb ik een foto van de brocante lijstje op mijn camera genomen, om toch alvast jullie als lezers te laten zien hoe het geworden is. Jolinda is haar blog aan het bijwerken, dus nog even geduld..... dan komt er een goede foto.

Ja, Jolinda heeft haar blog geplaatst en niet alleen over het schilderijtje, maar ook een foto van het oude mannetje en vrouwtje op de veranda van het Brocante huis, welke ik vorige maand aan haar en haar man gaf. Erg leuk om dit nu terug te zien op de plek waar ik het in gedachte gepland had.

Jolinda, ik ben misschien even brutaal, maar plaats hier ook de foto van......
 
 
..... en dan natuurlijk nog de lang verwachte foto van het schilderijtje, welke ik voor Jolinda maakte. Jolinda, heel veel plezier met beide cadeautjes en ik wens dat er nog vele verjaardagen komen die we samen mogen vieren....
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb m via de mail verstuurd, maar ik krijg een melding dat het niet gelukt is. Maar ik ga nu mijn blog bijwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, jij mag zo brutaalzijn om een foto te "lenen", en ja, ik hoop ook dat we samen nog veel verjaardagen zullen vieren!

    BeantwoordenVerwijderen