zondag 16 augustus 2015

Een oud project in een nieuw jasje .....

In mijn trapgat heb ik een plant staan met een Keulse pot, maar deze is lek. Dus om de plant water te kunnen blijven geven moet er een schotel onder geplaatst worden. Geen probleem zou je denken, maar dan past ie niet meer in het hoekje.

Daarom wil ik hier een hoekje maken met een miniatuurprojectje erin. Ik ben het al langere tijd van plan, maar steeds komt er wat tussen. Vooral even tijd maken om de verdiepingen te zagen schiet er bij in, maar dit weekend er toch mee begonnen.

Het project is bij verschillende lezers al wel bekend, want ik heb het eerste jaar van mijn webwinkel bestaan dit project ook als workshop aan huis gegeven. Het gaat om de naaikamer...


Op een gegeven moment waren er geen workshopgangers meer. Ik ben toen de verschillende onderdelen via de beurs en webwinkel gaan verkopen en omdat een aantal meubeltjes van Euro Mini's waren, zal het in deze vorm dus ook niet meer terug kunnen komen.

Eén artikel zit nog in het assortiment, nl. het breimandje en één ervan komt binnenkort weer terug, nl de gevulde naaidoos, maar daar gaat dit blog en project natuurlijk niet over.


Het gaat erom dat mijn workshop-voorbeelden van toen, nu een definitieve plek krijgen en het project verder aangevuld wordt met overige naai- en breiartikelen. Nu mag het eindelijk mijn eigen naai-en breiwinkeltje gaan worden. Erg leuk om weer te doen.



Gisteren ben ik begonnen met het bekleden van de bodem van dit leuke kastje en ook heb ik de achterwand voorzien van een dichte wand, welke een mooi zalmrose behangetje heeft gekregen. De steunlatjes voor de 1e verdieping geplaatst en verder een aantal artikelen opgezocht.
Vandaag eens kijken hoe ik verder ga.....

>> wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten