donderdag 11 juni 2015

Opnieuw op zoek naar een poppenhuis!

Gisteren liep ik even op kantoor bij de secretaresses langs. Een van de collega's sprak me aan. Ze had het Lundby huis van haar collega gezien, welke ik voor haar dochter had meegenomen en ze vertelde dat ze bij haar dochter van 4 jaar gepolst had hoe die over een poppenhuis dacht, evt. als cadeautje voor haar verjaardag..... En wat denkje  ..... hetzelfde resultaat als bij de collega....
"Ja mam, die wel ik graag hebben. Dan hoef ik dit jaar geen piano, want die kan ik volgend jaar dan wel vragen!" .... 4 jaar he!
De collega, welke nog nooit iets op poppenhuisgebied onderzocht had vroeg mijn advies. Ze liet me op internet een huis zien, en vroeg of er nog andere opties waren. Genoeg natuurlijk, maar wat zoek je precies:
Hout - rose - met meubeltjes - als het kan ook popjes - duurzaam - dicht kunnen maken - voor langere tijd, niet alleen voor de kleuterjaren.
Met deze opdracht gisteravond het internet wat af lopen speuren, veel leuke huizen gezien en deze doorgestuurd naar de collega. En natuurlijk hier ook even een paar foto's van al dat mooie ROSE!

Bigjaws - Fairview Manor

Poppenhuis van de Blokker

Janod - Mademoiselle

Kidcraft - Chelsea


Mijn persoonlijke voorkeur zou uitgaan naar de Kidcraft Chelsea, omdat deze een aparte badkamer heeft, al hoewel deze zo net boven aan de trap natuurlijk ook niet ideaal geplaatst is. De Bigjaws - Fairview Manor vind ik ook erg leuk om te zien, ook zeer praktisch omdat deze dicht weg te zetten is.

Leuk om dit als projectje even uit te mogen uitzoeken.
++++++++++++++++++++++++++++++++++

1 opmerking:

  1. Ik zou ook voor de chelsea kiezen. Dit huis leeft het meest!

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen