zondag 21 juni 2015

Builoftsfeest!

Afgelopen vrijdag was de bruiloft van mijn neef, de jongste zoon van mijn broer.
 
Het was een heel gezellig feest waarbij we in het Zeeuwse landschap wel verschillende afstanden mochten afleggen tussen stadhuis, kerk en feest-locatie.
 
Voor het bruidspaar heb ik en miniatuurtje gemaakt.
 
 
 
In plaats van het standaard kaartje voor als je en geldbedrag als cadeautje wilt aanbieden, bedacht ik bovenstaand kransje.
Het kransje is gedraaid van pitriet, en daarop zit een versiering van een bruidspaar van een klein bosje bloemen, schilderijtje, hartje en kussentje met 2 ringen, waarvan 1 ringetje versierd is meteen strass-steentje.  
 
Waarschijnlijk kunnen ze met het geld een leuk cadeautje kopen voor de inrichting van hun nieuwe woning. En wie weet krijgt mijn miniatuurtje ook wel ergens een plekje.
De foto van het bruidspaar heeft in elk geval een plekje gekregen op mijn kaartenhouder.
 
__________________________

Van Harte Gefeliciteerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten