zondag 24 mei 2015

Beurs in Drachten

Gisteren was de beurs in het Fries Congrescentrum in Drachten. De organisator wist 2 zalen met standhouders vol te krijgen en hij vertelde me na afloop dat er een grote opkomst aan bezoekers was geweest. Erg leuk om zo met elkaar weer een leuke beurs voor bezoekers neer te kunnen zetten.

Rob en ik moesten er wel vroeg voor op, maar rond 8 uur kwamen we op de locatie aan en konden de stand opbouwen. Naast de stand had ik een workshoptafel gevraagd waar de keus uit 7 workshopjes gemaakt kon worden om te maken.

De beurs begon om 10 uur en langzaam druppelde het publiek binnen. Na 12 uur heb ik niet veel meer van de beurs gezien, want de een na de ander schoof aan de workshoptafel aan om even een knutseltje mee te maken, maar ook bleven veel bezoekers even staan kijken.

Ik heb nog een paar foto's kunnen maken en vandaag kwam ik bij Natasja van Creahobby.nl ook nog een paar foto's tegen die zij gemaakt had toen haar jongste dochter ook bij mij aan de workshoptafel zat.
 
 
 

1 opmerking:

  1. Ziet er gezellig uit, Thea. Fijn dat je constant bezig hebt kunnen zijn zo!

    BeantwoordenVerwijderen