zaterdag 16 mei 2015

1:12 Etagère gemaakt van oud servies!

Jaren geleden zag ik eens een etagère langs komen gemaakt van oud serviesgoed. Ik ben toen naar de kringloopwinkel gegaan en heb de meest afschuwelijke borden en kopjes gehaald om een etagère te maken. Het resultaat was verbluffend. Ik gebruik m nog regelmatig met feestjes van de kinderen, omdat het met chips, drop, chocola en spekjes erg feestelijk staat.


Inmiddels maak ik zelf ook verschillende etagères in miniatuur, heb er ook een paar als workshoppakketje in mijn webwinkel liggen, maar door een foto van één van de facebookleden kwam ik op het idee om mijn B-keus Reuter porselein en voorraad bordjes uit Thailand eens met elkaar te combineren, met de volgende etagère tot resultaat.

Ik ga de etagère gebruiken voor een High Tea tafeltje, dus binnenkort komt ie gevuld nog een keer langs.

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen kan je met servies doen blijkt wel weer.
    Ik heb ook al eens een staande schemerlamp voet gezien gemaakt van oude koffie en thee potten. Ook heel apart.

    Ik ben benieuwd naar je high tea project Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, Thea, ik heb er ooit es een gemaakt met blauwe kopjes, (1:1).
    Staat nu ergens boven...
    Maar deze dingen blijven leuk.

    BeantwoordenVerwijderen