zondag 9 oktober 2011

Etagère & Tijdschrifthouder

Vorige week zaterdagavond vierde mijn zoon zijn 17e verjaardag. Twaalf jongens over de vloer, mooi weer, lekker buiten in de tuin, biertje erbij... Wel handig om dus een klein oogje in het zeil te houden. Zo gezegd, zo gedaan! Voor de avond mijzelf geinstalleerd in mijn hobbykamer, welke direct achter de keuken ligt.
 
In eerste instantie heb ik alle leuke spulletjes van de Kladblogdag bekeken en een plekje in de kast gegeven. Hier kwam ik nog pakketjes van de Kladblogdag van vorig jaar tegen, dus met mezelf afgesproken toch snel met al deze workshopjes eens aan de slag te gaan.
 
Het pakketje van Jody van vorig jaar er gelijk bij gepakt en deze leuke etagère in elkaar gezet.
 
Maar de avond en nacht duurde lang....
 
Helma had tijdens de Kladblogdag in mijn tasje met Wil's opruimspulletjes een Gillette scheermeshoudertje gestopt. Altijd leuk om nog eens een tijdschriftenhouder van te maken, was haar opmerking hierbij....
 
De foto hieronder heb ik van Helma haar site gehaald. Ik was hem zelf vergeten te fotograferen. Heel simpel, veel plastic, nu niet direct iets waar je een Willie Wortel gevoel bij krijgt.
 
Ik heb de houder die avond aan alle kanten lopen bekijken, scrapbookpapier erbij gezocht en uiteindelijk ook een bijpassend lintje... Dit is het geworden. Leuk toch?!

 's Nachts om 3 uur gingen de vrienden van mijn zoon naar huis, en ik had twee knutsels af!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten